Νικάκη Βικτωρία (Βίκυ)

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

Mε αφορμή τις τελευταίες βουλευτικές εκλογές...θα ήθελα να σας εκφράσω τη συγκίνηση μου για την τιμή που μου κάνατε με τη ψήφο σας και την εμπιστοσύνη που δείξατε για τη συμβολή μου στην κεντρική πολιτική σκηνή από το χώρο του ΠΑΣΟΚ.
Ύστερα από δέκα χρονιά περίπου θητείας στο δημοτικό συμβούλιο και σε διάφορες θέσεις στα νομικά πρόσωπα και τις επιτροπές του Δήμου Χολαργού, πιστεύω ότι έχω την απαιτούμενη εμπειρία και γνώση για την αποτελεσματική συμβολή μου, με απόλυτη συνείδηση της ευθύνης που έχω απέναντι σας.

Κύριο μέλημα μου... είναι να φανώ αντάξια της εμπιστοσύνης σας και να αγωνίζομαι καθημερινά αν και δεν εξελέγην βουλευτής αυτή τη φορά. Το ΠΑΣΟΚ διανύει μια περίοδο διεργασιών από την οποία θα βγει ακόμα πιο ισχυρό και έτοιμο προς μια και μόνη κατεύθυνση:τη δράση και τη συνέπεια απέναντι στην ιδεολογική βάση του, τις σύγχρονες απαιτήσεις της κοινωνίας και τις δεσμεύσεις στα εκατομμύρια των πολιτών που επί δεκαετίες πιστεύουν σε αυτό.

Η δική σας συμμετοχή... είναι απαραίτητη για τις εξελίξεις στον τόπο μας και δεν εξαντλείται με τη ψήφο σας. Η τακτική επικοινωνία μεταξύ μας, η κατάθεση των προτάσεων σας και η επισήμανση των προβλημάτων στην περιοχή σας και ευρύτερα είναι προϋπόθεση για μια παραγωγική συνεργασία όπου θα είστε πρωταγωνιστές στις εξελίξεις σε σχέση με τον τόπο μας. Από τη μεριά μου θα είμαι κοντά σας να ακούω την άποψη σας και να γίνομαι όσο είναι δυνατόν η φωνή σας.

Για να έχουμε μεταξύ μας... σχέση εμπιστοσύνης
Με αίσθημα ειλικρινούς εκτίμησης

Βικτωρία (Βίκυ) Νικάκη