Βιογραφικό Σημείωμα

Γεννήθηκα πριν 35 χρόνια στο Χολαργό όπου ζω μέχρι σήμερα.


Ο πατέρας μου, Θεόδωρος Νικάκης κατάγεται από τα Τρίκαλα Θεσσαλίας και υπήρξε ανώτατο υπηρεσιακό στέλεχος στον ΟΤΕ, μέλος του προεδρείου της ΟΜΕ-ΟΤΕ και του ΠΑΣΟΚ από το 1975. Η μητέρα μου Ρούλα Νικάκη κατάγεται από τη Μεσσηνιακή Μάνη και την Αρκαδία και είναι στέλεχος σε ιδιωτική εταιρεία. Έχω δυο αδερφές, την Κατερίνα, απόφοιτη πολιτικών επιστημών και την Τζωρτζίνα, φοιτήτρια Παντείου.


Έχω σπουδάσει Νομικά στη Νομική Σχολή Αθηνών και Δημοσιογραφία και Δημόσιες Σχέσεις στο Εργαστήρι Επαγγελματικής Δημοσιογραφίας. Έχω μεταπτυχιακό δίπλωμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από το ινστιτούτο ALBA(ΣΕΒ), ενώ σήμερα σπουδάζω Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο. Είμαι κάτοχος των ανώτατων διπλωμάτων στην Αγγλική και Γερμανική γλώσσα. Σήμερα διατηρώ δικηγορικό γραφείο στο Χολαργό και παράλληλα συνεργάζομαι με την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος.


Ήμουν υποψήφια βουλευτής ΠΑΣΟΚ Β΄ Αθήνας στις Εθνικές Εκλογές του 2007,ενώ εκλέγομαι Δημοτική Σύμβουλος Χολαργού από το 1998 μέχρι και σήμερα. Για πρώτη φορά ασχολήθηκα με τα κοινά συμμετέχοντας στις μαθητικές κοινότητες και εν συνεχεία δραστηριοποιήθηκα στην πολιτική ως μέλος της νεολαίας ΠΑΣΟΚ από το 1993. Διετέλεσα γραμματέας της τοπικής οργάνωσης Νεολαίας ΠΑΣΟΚ Χολαργού και β’ γραμματέας Νομαρχιακής Επιτροπής Β3 Νεολαίας ΠΑΣΟΚ. Έχω συμμετάσχει ως σύνεδρος σχεδόν σε όλα τα συνέδρια ΠΑΣΟΚ.





Οι συγκεκριμένες αρμοδιότητες που ανέλαβα σε αυτή την πολυετή πορεία ήταν:

# Γραμματέας του Δημοτικού Συμβουλίου

# Πρόεδρος της Επιτροπής Νεολαίας

# Αντιπρόεδρος της Επιτροπής Πολιτισμού

# Μέλος του ΔΣ Πνευματικού Κέντρου

# Μέλος του ΔΣ των Παιδικών Σταθμών

# Μέλος του ΔΣ του Δημοτικού ΚΕΚ

# Μέλος της Δημαρχιακής Επιτροπής

# Μέλος της Επιτροπής Παιδείας

.



Συμμετείχα επίσης:

Στην οργάνωση πλήθους πολιτιστικών εκδηλώσεων και ενημερωτικών πρωτοβουλιών (για παιδιά και νέους, αφιερώματα, παρουσίαση βιβλίων, συναυλίες, απολογισμό διοίκησης κλπ).

Σε συνέδρια για την τοπική αυτοδιοίκηση (ΚΕΔΚΕ, ΝΕΩΝ ΕΚΛΕΓΜΕΝΩΝ, ΓΥΝΑΙΚΩΝ) και ημερίδες.

Σε προγράμματα ανταλλαγής νέων στην Ευρώπη στα πλαίσια Ευρωπαϊκών προγραμμάτων με αντικείμενο το περιβάλλον, την ποιότητα ζωής κ.α.